BOMBA ZÁŽITEK

18.04.2010 01:50

 

Kdo říká, že Bůh je jakási neosobní bytost někde ve vesmíru, ten se krutě plete. Je nám tak blízko, že si s námi i hraje.

Před asi dvěma dny jsem v práci luštil křížovku v Hutníku (místní tisk). Tajenkou mělo být přísloví krále Šalamouna. Křížovkou jsem ale hnul jen asi z poloviny a tak jsem se dozvěděl jen polovinu přísloví: Tajný dárek dokáže... ...úplatek i velikou... a ač jsem si namáhal mozek jak jen to šlo (chtěl jsem to přísloví celé) víc jsem už z něj nedostal...

Dnes, když jsem dopsal předchozí příspěvek do blogu, zavřel notebook a náhodně otevřel Bibli... padl můj zrak na verš 14 přísloví 21 - Tajný dárek dokáže... (kdo se chce dozvědět celé přísloví, ať si nalistuje :)

Takhle náhodně najít na "první pokus" verš v Bibli je asi stejné jako vyhrát ve sportce milion!

A pak že je Bůh neosobní :)